Pot, dar nu vreau

Standard

Suntem diferiti insa avem multe in comun. Suntem straini si poate ca nu prea. Suntem doi oameni care nu isi gasesc rostul. Limbajul nostru este diferit.. tu ai ramas in trecut, eu ma rezum la prezent.

Esti aproape de mine si cred ca la fiecare atingere a ta simt furnicaturi. Ma incarc cu energie pozitiva de fiecare data cand privesti in gol. Pentru ca atunci stai nemiscat si te pot privi secunde intregi fara sa iti dai seama. E o situatie ciudata si noua.

As putea sa sparg peretele ce l-ai pus intre noi, dar nu vreau. As putea sa ma uit in ochii tai si sa iti explic ce se intampla, dar nu vreau. As putea sa te citesc in profunzime, dar nu vreau. Starea de nesiguranta pe care mi-o redai este poate unul din motivele pentru care eu nu vreau nici unul din aceste lucruri. Dar este pentru prima data cand aceasta stare ma face sa ma simt puternica si nu slaba.

Pot sa imi dau seama de realitate, dar nu vreau.  Stiu ca sentimentul pe care il voi simti atunci cand voi vrea nu va fi unul pur, ci plin de ganduri sumbre. Poate ca imi este frica.. sau poate chiar nu vreau.

 

Leave a Reply

