Scrisoare catre inima mea

Standard

Draga mea,

 

Iti scriu pentru ca pur si simplu trebuie sa purtam o discutie serioasa. Din cauza ta eu sunt nefericita. Incep sa te urasc pe zi ce trece,in asa fel incat imi doresc sa gandesc cu dusmanu’ tau. Ti se pare normal? Ce am discutat noi doua acum ceva timp? Hai sa iti amintesc : ti-am spus ca vreau sa ma lasi in pace si sa nu te mai bagi in viata mea. Ca nu am nevoie de tine si de sentimentele pe care mi le cauzezi. Tu esti acel lucru de care ma pot dispensa cu desavarsire. De fapt asta vreau, asta imi doresc, dar tu nu ma lasi.

Vreau sa traiesc liber si sa trec pe langa evenimentele care poate m-ar marca. Dar nu se poate… Tu apari de fiecare data si iti faci numarul. Stii cum ma simt eu acum? Adica stii, pentru ca numai tu esti de vina. Faci in asa fel incat sa imi amintesc de anumite momente recente, ma faci sa devin nostalgico-melancolico-trista. Stii ca atunci cand eu nu mai am putere, nu mai ai nici tu. Stii ca orice patesc eu patesti si tu. De ce esti masochista? Vrei sa nu mai avem nici o prietenie? Stii ca pot face asta si bum… dispari. Daca vrei sa mai traiesti ajuta-ma sa trec peste absolut orice sentiment idiot pe care-l simt acum. Fa-ma rece, fa-ma asa cum nu ai putut sa fii vreodata. Nu te amenint, dar de data asta te voi da afara. De tot. 

Asa ca gandeste-te bine si lasa-ma sa fiu cum ar fi trebuit sa fiu, de fapt… 

 

Cu drag,

Propietara ta pe care o aduci in cele mai suferinde stari……..

2 responses »

  1. aceasta scrisoare ar fi trebuit adresata catre creier. toate caracteristicile mentionate mai sus, sunt in general ale creierului. Inima iti spune sa faci numai ce e bine, ce e frumos, iti arata pentru ce trebuie sa te bucuri, iti da toti fluturii de prin stomac si vibreaza cand el/ea sunt pe aproape. De multe ori iti taie respiratia, te face fericit cand nu te astepti si te minuneaza de cate esti in stare. Trebuie doar sa inveti sa o asculti ! si asta e datoria creierului !!!

    • Ideea era ca eu “gandesc” cu inima si nu cu creieru.. Adica da, tot ce am povestit eu e gandit de creier dar ghidat dupa inima. Gen, fac ce-mi spune inima. Si e prost. Nu ma scap de defectu asta niciodata..

Leave a Reply

